fredag 1. februar 2013

Bursdagsutfordring #1 BURSDAG


Denne måneden feirer vi oss selv!
Det er faktisk hele tre år siden Nordsalten Hobbyklubb utfordringsblogg ble starta, og det har vi lyst til å markere i HELE februar :)
Mye har skjedd her siden Marielle starta bloggen, mange dyktige DT-jenter har vært innom, og bare Gro er igjen av det opprinnelige teamet. Akkurat nå holder vi på å ta inn enda flere nye.
Vi har også mange trofaste følgere og deltagere i utfordringene våre. Uten dere hadde det ikke vært noen utfordringsblogg.
Takk!

De nærmeste dagene kommer det til å bli publisert enda 2 utfordringer, og vi har flotte sponsorer med oss denne måneden, som sponser hver sin utfordring. Deltar du i alle tre utfordringene, er du med i en ekstra premietrekning.
I tillegg dukker det kanskje opp en overraskelse underveis?

Da går vi over til temaet for månedens første utfordring:

BURSDAG

Du skal ganske enkelt lage en kreasjon med temaet bursdag.

Utfordringen er sponset av

som gir vinneren denne flotte premien:

For bruk av diesen som følger med i premiepakken, følg linken:
http://kreativ-scrapping.blogspot.no/2012/07/lag-nydelige-peoner.html

Og her er vår GDT - Marielle Jakobsen, som er den som startet denne bloggen for 3 år siden.

Hun har laget dette flotte bidraget til bursdags-utfordringen, og vil også være med oss på den neste utfordringen.

GDT - Marielle
Hei alle sammen Nå er det 3 år siden jeg startet opp Nordsalten hobbyklubb utfordringsblogg, tenk hvor fort tiden har gått. Jeg måtte desverre gi bloggen i fra meg for en tid tilbake siden, pga tidsmangel til å følge opp så mange fantastiske damer. Jeg er kjempestolt av dere alle sammen, og er veldig glad for at bloggen har levd videre, takket være dere flotte og flinke damer. Noen har kommet og noen har gått, men det er hærlig å se at det enda er noen som er igjen og som har vært trofast siden dag 1. For litt siden fikk jeg mail av Sonny som spurte om jeg ville komme og gjeste på på jubileumsutfordringene, dette setter jeg stor pris på, å stiller gjerne opp på det, kjempe gøy at dere fortsatt tenker på meg =)
Jeg har valgt å lage noe helt annet enn kort for denne utfordringa, jeg har laget ett Mixed media collage - lerret. Her har jeg rett og slett "druknet" ett lerret i metallpynt, blonder, lim, hvitmaling og diverse sprayer. for mer info og en nærmere forklaring kan dere titte inn i min blogg. Masse lykke til alle sammen =)


Jentene i designteamet har laget noen flotte svar på oppgava, som vi håper vil inspirere dere:
Karen Elise
Posekort med bunnen som tag-lomme. Se flere detaljer i bloggen min.


Mari

Eva Marie
Dobbel z-fold



Sylvia

Brita




 
 
 
 
 
Kom inn i bloggene våre for å se flere bilder og detaljer.
 
 

Da gjenstår det bare å si
Lykke til!

Vi gleder oss til å se alt det flotte dere lager!

Lever ditt bidrag her innen 28. februar kl. 20.00:

15 kommentarer:

  1. Gratulere så mye med dagen, er ikke så lenge siden jeg fant frem til dere, men føger dere fast nå .. Ha en fin bursdag ♥♥

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen :) Ønsker dere en flott bursdagsmnd :) - flott blogg med mange flotte utfordringer og inspirasjon.

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye md 3 års dagen:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med 3 års dagen.....

    SvarSlett
  5. Obs! Nå har eg rota litt. Nr. 57 må slettes pga at eg la inn feil link.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi lar den stå, men flott at du gir beskjed! :)

      Slett
  6. Kan dere slette innlegg nr 51!
    Gro Tollaksen

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi lar den stå, men det er den nye som er med i trekking av premie ;)

      Slett
  7. Kan dere slette innlegget mitt nr. 78. Jeg linka inn feil, beklager :(
    Takk :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir stående for å ikke lage kluss i systemet, men det er det riktige innlegget som er med i trekking av premie.

      Slett
  8. gratulerer med 3 årsdagen! så spennende!
    har levert en enkel bidrag til denne utfordringen :)
    det er en tag i sted enn kort....hvis det ikke er lov slett den for meg takk :)
    Graciela

    SvarSlett
  9. Da har jeg lagt til mitt bidrag. :)

    SvarSlett
  10. airmail crack is a lightning-quick email customer for iPhone, iPad, and Mac. It is an Apple-planned honor winning email customer with an astounding UI. The program offers full adaptability for customization




    SvarSlett
  11. Its a Very Great and Amazing Blog Dear This is Very Great and Helpful..
    Talha PC
    Crackedithere
    fastreport net crack
    glasswire elite crack/

    SvarSlett